Nog een paar dingen vergeten haha - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Carlo Peters - WaarBenJij.nu Nog een paar dingen vergeten haha - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Carlo Peters - WaarBenJij.nu

Nog een paar dingen vergeten haha

Door: Carlo Peters

Blijf op de hoogte en volg Carlo

03 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Er gebeurd hier zoveel dat ik nog dingen ben vergeten te vertellen haha. Gister zijn we nog lekker wezen rond toeren in de buurt van Cape Town. We hebben genoten van de geweldige omgeving en het uitzicht. We hebben daarna de pinguïns bezocht en pap en mam, daar is inderdaad niet veel aan. Sommige bewogen nog wel en hebben nog een paar mooie foto's kunnen maken, maar de meeste liggen of staan alleen maar. Daarna zijn we richting Cape of good hope en Cape point gereden. De afgelopen paar weken super mooi weer gehad en op het moment dat we daarheen gaan, begint het te regenen en dus 105 rand (7 euro) weggegooid. Ik ben blij dat ik daar nog een keer met Maartje naar toe ga, maar dan hopelijk met mooi weer. Op dit moment is het wat frisser en meer regen. We zijn benieuwd of de patiënten uit hun bed komen. Als het hier regent komen sommige patiënten niet uit hun bed of hebben ze geen zin om iets te gaan doen. Op dit moment zitten er 2 van bouwkunde bij mij en daar is ook niemand op komen dagen. Nou sorry nog voor dit extra verslag. De foto's komen zo snel mogelijk. Groetjes

• 03 Maart 2014 - 08:26

Mayke:

Nee idd die pinguïns is echt niks ;-) Luie donders! Maar verder prachtige omgeving! Leuke verhalen en herkenbaar. Succes!

• 03 Maart 2014 - 10:31

Ruud Gubbels:

Top verslagje hoor Carlo! houd je van de straat heh.

• 03 Maart 2014 - 15:00

Sanne Janssen:

Weer mooie (en soms beetje enge) avonturen! Zouden ze in NL eens moeten doen, in bed blijven liggen als het regent ;).
    Hoe kun je nou weer zeggen dat pinguïns saai zijn! Ik vind het nog steeds de meest geweldige beesten op aarde :p.
    Veel plezier en succes weer daaro!

• 03 Maart 2014 - 17:40

Theo Van Der Steen:

Hallo Carlo,
    Zo te lezen vermaak je je wel. Prachtige foto's. Mooie verslagen. Hopelijk regent het niet te lang. Al die langslapers zorgen er straks voor dat je niet aan je opdrachten toekomt. Fijn dat je ons goed op de hoogte houdt! Groetjes, Hanny en Theo

• 03 Maart 2014 - 19:18

Tonny:

Mooi verslag. Zo blijven we goed op de hoogte.
    Leuk om je verhalen te horen ook al zijn ze spannend. Dat het regende bij kaap de goede hoop is niet zo verwonderlijk, want eerst heette het storm kaap voordat het omgedoopt werd tot kaap de goede hoop.

• 03 Maart 2014 - 21:26

Lise:

Ha Carlo! Leuk weer om te lezen. Pas goed op jezelf! Succes met de behandelingen en met bier drinken. Liefs xx

• 03 Maart 2014 - 22:12

Paula:

He Carlo ik wou dat ik ook nog jong was en zoveel levenservaring in het buitenland kon doen.
    Geniet ervan en zal je vanaf nu volgen.
    groeten paula

• 04 Maart 2014 - 09:46

Paul:

Mooie verhalen en avonturen weer Carlos! Leuk om te lezen. Ben benieuwd naar de foto's
    Succes met de patienten voor zover ze op komen dagen...;)

• 04 Maart 2014 - 15:46

Josianne:

Tot nu toe gaat het nog goed met de verslagen carlo;) Fijn om ook zo je avonturen mee te krijgen. Doe voorzichtig en bescherm die meiden maar goed met dat brede lichaam van je;) Ik heb heerlijk in je bedje in schaijk geslapen en jouw taak (maartje wakker houden) op me genomen:p Tot het volgende verslag!! X

• 08 Maart 2014 - 23:39

Robert:

Hey Carlo!
    Hoe bijzonder kan stage zijn...!
    Zo te lezen en te zien vermaak jij je wel daar. Houd ons bezig en geboeid met je verslagen. Geniet!