Voor vertrek wat info - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Carlo Peters - WaarBenJij.nu Voor vertrek wat info - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Carlo Peters - WaarBenJij.nu

Voor vertrek wat info

Door: Carlo Peters

Blijf op de hoogte en volg Carlo

06 Februari 2014 | Nederland, Schaijk

Hier is mijn eerste verslag dan:)
Over 2 dagen gaan we vertrekken en ik ben er bijna klaar voor. De laatste spulletjes pakken en bij de laatste mensen afscheid nemen. Zaterdag om 20:30 vlieg ik vanaf Schiphol naar Zuid-Afrika met een overstap in Parijs. Als we daar aankomen worden we opgevangen door onze projectbegeleidster, Karin Benjamin. Ook in Zuid-Afrika krijg ik een mama toegewezen waar we altijd terecht kunnen en waar we onze eerste spulletjes mee gaan kopen. Vervolgens worden we afgezet bij ons huis waar we de komende 5 maanden verblijven (foto's komen op facebook). Als we helemaal gesettled zijn gaan we maandag de auto ophalen en begint onze introductie week. We gaan dan kennis maken met alle andere studenten en met ons project.

Volgende week zal er weer een nieuw verslag komen:)

Gr Carlo

• 06 Februari 2014 - 14:56

Anika:

Succes met de laatste dingetjes hier en goede reis zaterdag! Heeeeeeel veel plezier in Zuid-Afrika, maar dat gaat zeker goed komen! xxx Anika

• 06 Februari 2014 - 16:14

Sanne:

Goede/veilige reis, veel plezier en genietze (vooral van het warme weer ;) )!! Liefs Sanne

• 06 Februari 2014 - 16:22

Sanne Janssen:

en natuurlijk nog succes met pakken en afscheid nemen!!

• 06 Februari 2014 - 17:14

Diana Heijmans:

goede reis !en geniet van alles,groetjes Diana

• 06 Februari 2014 - 17:38

Roelf Loeffen:

Heel veel succes gewenst! Geniet er van en maak er een mooie tijd van.

• 06 Februari 2014 - 22:12

Peter:

Geniet van het mooie lamd. Succes

• 16 Februari 2014 - 18:49

Corrie ( Fitland ):

hoi Carlo !!!
    Ondertussen al een weekje aan de andere zijde van de evenaar !!!
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en zijn de eerste indrukken goed !
    Maak er een mooie tijd van , het is een geweldige ervaring !
    ( jammer dat fotoos alleen op Facebook komen ! Moet ik er toch aan :-) !
    Ik kijk uit naar je eerste reisverslag !!

• 19 Februari 2014 - 21:55

Peter:

Je gaat nog wel meer mee maken dat de mensen anders over het leven denken zoals wij. Je kan je natuurlijk ook af vragen of wij wel goed bezig zijn. Leer van de dingen die je ziet daar. Geniet ook vooral van de natuur. Succes we wachten weer op je volgende verslag