Mijn eerste reis - Reisverslagen van Carlo Peters - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Carlo Peters - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hier is mijn eerste verslag dan:)
Over 2 dagen gaan we vertrekken en ik ben er bijna klaar voor. De laatste spulletjes pakken en bij de laatste mensen afscheid nemen. Zaterdag om 20:30 vlieg ik vanaf Schiphol naar Zuid-Afrika met een overstap in Parijs. Als we daar aankomen worden we opgevangen door onze projectbegeleidster, Karin Benjamin. Ook in Zuid-Afrika krijg ik een mama toegewezen waar we altijd terecht kunnen en waar we onze eerste spulletjes mee gaan kopen. Vervolgens worden we afgezet bij ons huis waar we de komende 5 maanden verblijven (foto's komen op facebook). Als we helemaal gesettled zijn gaan we maandag de auto ophalen en begint onze introductie week. We gaan dan kennis maken met alle andere studenten en met ons project.

Volgende week zal er weer een nieuw verslag komen:)

Gr Carlo

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

laatste weekje genieten van dit geweldige land!!

26 Mei 2014

9 april m'n laatste verslag?? o o o het gaat snel

09 April 2014

Alweer bijna op de helft

17 Maart 2014

Wat een land en wat een volk

03 Maart 2014

Nog een paar dingen vergeten haha
Carlo

Leuk dat je mijn verslagen leest. Hier zullen de leuke ervaringen en gezellige dingen verteld worden. Tot snel bij mijn reisverslagen:D

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4718

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: